• (iOS) Sonic Dash 2: Sonic Boom kogemus tasuta

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Dash 2: Sonic Boom ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Dash 2: Sonic Boom IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kogemus tasuta ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sonic Dash 2: Sonic Boom 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ei saa pidevalt serveritega ühendust luua. hea meelega seda muuta, kui see muutub.

    Nii palju reklaame..Mäng peaks olema parem, kuid kuna reklaamid on iga kord, ei saa ma seda enam mängida.

    okei, nii et ma armastan seda mängu ja olen seda mõnda aega mänginud, kuid see vajab uusi tegelasi, spetsiaalselt zooey hõbedane jet wave torm võluv espio vektor metall sonic suur rouge kreem ja leegis peaaegu viis aastat see mängutegelaste pood on varsti rohkem tegelasi öelnud, kuid pole lisanud kõik peale idee erilistest võimetest on tore, mulle meeldib see üsnagi

    See on hea mäng, kuid see on väga raske

    Mulle meeldib see, et sain varju, kuid kas saate lisada rohkem märke, näiteks hõbedat, ja lisada ka mõned kaosejõud.

    #number It chapter 2 little girl death, Is military exempt from state taxes, ... General lee car cost, Sonic forces mod installer, Junior ntr new movie

    Suurepärane graafika, suurepärased mängu juhtelemendid. Kuid mul on vaja rohkem stseene ja tegelasi (Manic ja Sonia), mäng jookseb võrgus mängides kokku.

    Tõesti suurepärane mäng

    Lihtsalt soovin, et sellel oleks mingisugune mitmikmäng, selleks on palju võimalusi. Isegi koostööd saaks teha. Siin on ka null lugu, munamehel tundub olevat ainult maskoti roll, puudub struktuur, puudub tõeline edenemise tunne, see lihtsalt igav on ülimalt kergesti.

    Kena mäng, aga mängusisene valuuta-kallis.

    Mõnikord liiguvad tegelased pühkides vastupidises suunas. Palun paranda!!

    Sonic Dash 2: Sonic Boom Аркади dwa

    Üks parimaid mänge, mida olen mänginud!!! Ma mõtlen, et see mäng on fantastiline!!! Sündmused, mänguviis lihtsalt lööb mu pähe! See on isegi parem, kui ma ootasin. See on isegi parem kui Subway Surfers ja Temple Run!!! Bossi võitlus härra Eggmaniga on täiesti eepiline! Peate seda mängu proovima!!!

    Toetus 2 (S2), 0.09, 0.09, 0.09, 0.09, -. Toetus 1 (S1), 0.10, 0.10, 0.09, 0.09, 0.10. Pöördpunkt (PP), 0.10, 0.10, 0.10, 0.10, 0.10.

    Kõigi aegade parim mäng, kuid ma olen andnud neli tärni, sest ma ei saa kogu ürituse jooksul keppe lahti lukustada ja mul ei ole piisavalt punaseid tähti, kui pulkade sündmused näitavad sõrmenukkide lööki, palun öelge mulle, kuidas seda lahendada


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :